Vintage audio

Hallo, mijn naam is Ken. Ik ben een liefhebber van vintage audio. Als je iemand bent zoals ik, dan ben je waarschijnlijk gefrustreerd door de beperkte opties die beschikbaar waren voor Symphony I, II, en III’s. Er waren natuurlijk wel wat opties, maar het was een hoop werk om alles precies goed te krijgen.

Ik weet dat de ontwikkeling van nieuwe software veel tijd in beslag kan nemen. Het moet eenvoudig en gemakkelijk zijn. Gelukkig was dat precies wat we kregen. Ik zal niet ingaan op alle excuses. (We zullen dat in een ander artikel behandelen). Kortom, we hadden heel veel opties. Het kwam erop neer dat we konden kiezen tussen:

uguinationFree of slechts beperkt om verlies van gegevens te voorkomen

Geen mogelijkheid om te converteren tussen verlieslatende formaten (mp3, Cross- Trainer, avi)

gebrekkige ondersteuning

Een dure optie met bewegende delen

Gebrek aan beschikbare ondersteunende fora

U kunt geen aangepaste soundtrack maken

Geen mogelijkheid om geluidseffecten te integreren

Beperkingen

Het was duidelijk dat Audacity de klus aan MPC zou geven, althans zo voelde het. Toen kreeg ik de kans om te kijken naar de andere man in de suite. Wel, de resultaten waren net zo knullig.

aviliteit. Het was duidelijk dat MPC de job topackaging zou hebben, maar ik ben er nooit aan toegekomen om de software te bekijken, dus ik weet niet zeker wat er in het spel was. Misschien waren het de studio tools? Wat de reden ook was, ik kon de software niet gebruiken, zelfs niet met de project files die ik gemaakt had. Ik maakte een klein patroon voor een van de elementen van de partituur zodat ik ze later kon gebruiken, maar dat was het dan ook. Ik probeerde de track te gebruiken, maar ik kwam nooit verder dan het spelen van de eerste paar seconden. Ik bleef er toen bij dat ik zo verward was door de complicaties van het gebruik van MPC.

Laat me je vertellen, ik had zoveel plezier in het werken aan dit project met behulp van deze software (en ontelbare anderen), dat ik wou dat ik dit nooit had uitgelaten. Hoe komt het dat ik nooit de moeite heb genomen om de pijn te doorstaan van het leren van iets dat zo geweldig is!

Software voor het maken van muziek, wel te verstaan.

Nou, ik heb lang en breed gezocht naar de beste software voor het maken van beats. Ik had iets nodig dat het werk snel en efficiƫnt kon doen, en het belangrijkste, me niet aPDiddy zou maken.

Wat denk je?

Ik had het zo mis.

Ik heb een paar online beatmakers bekeken en hoewel sommige best aardig waren, lieten andere me gewoon in de steek. Ik wilde een programma dat makkelijk op te starten was en geen handleiding nodig had.

Wat denk je?

Ik had het zo mis.

Ook al kende ik de basisprincipes, toch kon ik deze software niet maken. Elke keer als ik dacht dat dit makkelijk te doen was, bleek ik het mis te hebben. Het is erg moeilijk om op schaal muziek te maken van instrumentals.

Alles wat ik wilde was een software waarmee ik duizenden sporen van hoge kwaliteit kon afdrukken en alles wat ik deed was haar vragen mij door het leerproces te helpen.

Ik heb het geluk gehad dat zij geduld met mij had en ik ben haar zeer dankbaar voor haar geduld en bereidheid om mij door het leerproces te helpen. Ze was er niet alleen voor mij, maar ze was er ook voor de duizenden andere kunstenaars die haar om raad wilden vragen.

Als een zeer actief lid van de online beat maker gemeenschap, krijg ik de kans om nieuwe artiesten te helpen de hele tijd. Er zijn veel mensen die vragen om advies en tips van ervaren artiesten die op zoek zijn naar de beste beat maker software om te kopen.

Ik ben altijd blij om hen te helpen en hun vragen te beantwoorden.

Nu ben ik gewoon blij om nieuwe artiesten te helpen die beat-maker software van goede kwaliteit nodig hebben.

 

lees meer

kunst

beeldend kunst